Algemene Voorwaarden - Salon

Algemene voorwaarden

SALON




  • Zorg ervoor dat je op tijd bent zodat we op de afgesproken tijd aan je behandeling kunnen beginnen. Ben je onverhoopt iets later? Stuur een bericht om dit door te geven. De tijd die je te laat komt trek ik af van de behandeltijd. Ben je meer dan 15 minuten te laat, dan vervalt de afspraak. Ik reken dan het volledige bedrag voor de gereserveerde tijd/behandelkosten.
  • Handig om te weten: ik werk niet elke dag in de salon. Ik hanteer geen vaste tijden en werk alleen op afspraak. Maak om teleurstellingen te voorkomen op tijd je afspraak.
  • Houd er rekening mee dat ik, zeker als ik werk, telefonisch slecht bereikbaar ben, maar stuur gerust een bericht via sms of WhatsApp. Wil je direct een afspraak maken? Klik dan op de knop 'maak een afspraak' op deze website. 
  • De betaling dient direct na behandeling plaats te vinden, contant, met de pin of creditcard of via een betaalverzoek. Mocht dit niet mogelijk zijn en de betaling ook achteraf niet plaatsvinden schakel ik een deurwaarder in.
  • Wanneer je als nieuwe klant online een afspraak maakt betaal je 50% van het bedrag vooraf, de rest wordt direct na de behandeling afgerekend. Annuleer je een behandeling meer dan 48 uur van tevoren zal het reeds betaalde bedrag terug gestort worden via 'Mollie'. Dit kan één tot drie werkdagen duren.
  • Maak voor je komt je ogen goed schoon. Dit is belangrijk omdat mascara (zelfs al lijkt deze goed verwijderd) er voor zorgt dat de lijm zich niet goed hecht, waardoor je extensions sneller los zullen laten en bovendien vervalt de gebruikelijke  garantie. Mocht er toch nog mascara, oogschaduw, eyeliner of andere make-up rond de ogen of op je wimpers zitten, dan maak ik deze schoon en breng daarvoor €5,00 in rekening. De extra tijd gaat ten koste van de voor jou gereserveerde behandeltijd. 
  • Houd er rekening mee dat je gezondheid invloed kan hebben op het resultaat. Ziekte en stress kunnen invloed hebben op je gestel en daarmee op je wimpers of wenkbrauwen. Zo kunnen onder andere hormoon-schommelingen, schildklierproblemen, menstruatie en zwangerschap de resultaten van een behandeling beïnvloeden. 
  • Annuleren of verschuiven van een afspraak is geen probleem. Minimaal 48 uur voor aanvang van de behandeling kan je afspraak kosteloos geannuleerd of verplaatst worden. Verander of annuleer je de afspraak tussen 48 en 24 uur voor de afgesproken tijd, dan breng ik conform deze algemene voorwaarden, 50% van de behandelkosten in rekening. Wanneer je minder dan 24 uur van te voren een afspraak afzegt, of bij een no-show of meer dan 15 minuten te laat komen breng ik het volledige bedrag van de gereserveerde tijd en behandelkosten in rekening. Hiervoor zal ik een betaalverzoek sturen. Wanneer niet voldaan wordt aan de betaalverplichting ben ik genoodzaakt een deurwaarder in te schakelen. De kosten hiervoor zijn voor jouw rekening en zijn vaak erg hoog. Wanneer je op de dag van behandeling ziek bent, wil je mij dat dan laten weten voor 8.30 uur ‘s ochtends?
  • In verband met de veiligheid, de hygiëne en de rust in de salon is het niet toegestaan om huisdieren en/of kinderen mee te brengen naar je afspraak. Wanneer je dit toch doet zal ik je niet behandelen en reken ik het volledige bedrag van de gereserveerde tijd en de behandelkosten.
  • Ik ben niet verantwoordelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van jouw persoonlijke eigendommen.
  • Wanneer je een afspraak maakt, vermeld dan altijd of er allergieën bij je bekend zijn waar ik rekening mee moet houden.
  • Bij een allergische reactie op extensions zal ik de extensions kosteloos verwijderen. Ik geef geen geld terug voor de behandeling die de allergie veroorzaakt heeft. Ik raad je altijd aan bij een allergische reactie advies in te winnen bij je huisarts. 
  • Klachten of ontevreden? Ik doe er natuurlijk alles aan om je tevreden de deur uit te laten gaan. Mocht je tóch niet tevreden zijn, of een klacht hebben? Laat het mij gerust weten zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Indien iets niet naar wens is hoor ik dit graag zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 7 dagen. Na zeven dagen heb je geen garantie meer, met uitzondering van behandelingen voor permanente make-up
  • Voor permanente make-up is er altijd een tweede behandeling nodig om de puntjes op de i te zetten. Deze behandeling moet plaats vinden binnen zes tot tien weken. Wanneer je daarna pas weer komt zal ik een touch-up behandeling 'binnen één jaar' rekenen.
  • Garantie: Op alle behandelingen zit één week garantie*. Deze garantie vervalt wanneer je tot twee dagen voor de behandeling mascara hebt gedragen, en/of je met oog make-up naar de behandeling bent gekomen en/of de nazorg instructies niet hebt opgevolgd. En bij zwangerschap en de eerder genoemde problemen met de gezondheid. Indien iets niet naar wens is hoor ik dit graag zo spoedig mogelijk maar in ieder geval binnen zeven dagen. Na deze termijn vervalt de garantie onherroepelijk. Ik geef geen geld terug. 
  • Prijzen kunnen altijd tussentijds wijzigen, aan eerdere correspondentie over prijzen van de behandelingen kunnen geen rechten worden ontleend.

   

* m.u.v. permanente make-up en hennabehandelingen.


Deze algemene voorwaarden zijn gedeponeerd bij de kamer van koophandel op 11 september 2020, en meest recent aangepast op 10-11-2022


Wil je weten wat ik met jouw persoonlijke gegevens doe? Bekijk de Privacyverklaring .


Share by: